مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 17:452020-10-08سياسي

هفتانه کتاب_ 116| احضار یک روزنامه نگار به کربلا


در احضاریه، مسعود روزنامه نگاری است که با اصرار و پیشنهاد یکی از دوستانش راهی سفر کربلا می شود و هنگام آماده شدنش برای سفر، خواهرش عارفه خوابی عجیب می بیند که به سفر او ارتباط پیدا می کند و همین خواب و تلاش خواهرش برای همراه شدن با او در این سفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قدری این زخم را التیام بخشید و همگام با کلمات، جملات و بند بند کتاب بند بند دلمان را به جاده ای گره بزنیم که منتهی به عشق است هر چند متفاوت.

کتاب  احضاریه  در قالب اثری دینی در رفت و برگشت بین گذشته و حال، روایتی از زندگی یک روزنامه نگار است که برای سفر به کربلا نه دعوت که احضار می شود.

علی موذنی در این اثر از رخدادهایی مانند زیارت و آیین راهپیمایی عظیم اربعین برای نقل داستانی از حیات حضرت زینب(س) بهره برده است.

در کتاب، مسعود روزنامه نگاری است که با اصرار و پیشنهاد یکی از دوستانش راهی سفر کربلا می شود و هنگام آماده شدنش برای سفر، خواهرش عارفه خوابی عجیب می بیند که به سفر او ارتباط پیدا می کند و همین خواب و تلاش خواهرش برای همراه شدن با او در این سفر، ماجراهای رمان را به پیش می برد: گفت: این قدر واقعی بود که آمده بود نشسته بود همین جا، لب تخت و دست گذاشته بود روی شانه ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتانه کتاب_ 116| احضار یک روزنامه نگار به کربلا

هفتانه کتاب_ 116| احضار یک روزنامه نگار به کربلا